Totalt antall sidevisninger

mandag 15. oktober 2012

En snutt til interesserte.

I år har jeg hatt en fantastisk padleopplevelse.
I lag med han Magnus har jeg hatt den ære, ja 
Jeg kaller det en ære å kunne få muligheten til å prøve meg
på å padle "Norge på langs" i kajakk.
Bilder fra denne turen kommer litt etter litt utover vinteren.
Har hatt ettpar småturer etter den store og har hatt en flott dag
i lag med barnas turlag og redningsselskapets ungdom.

I denne videosnutten viser jeg bilder fra og rundt øya vår.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bølgelek mm.

Porsanger 28-30.4.2011 Slideshow: Kajakkern’s trip from Nordkapp, Finnmark, Norge to Reinøya (near Lakselv) was created by TripAdvisor. See another Lakselv slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.