Totalt antall sidevisninger

tirsdag 24. juli 2012

Å gid hvor godt.


I kveld fikk jeg ånden over meg og tok min TM Greenland ut til lufting.

Det var godt å padle i kjente trakter uten å tenke på distanse og leirliv.
Turen gikk fra flytebrygga rett nedenfor huset og utover mot Nordvågen,
var også innom indre havn og så på turist båtene som lå i havn.
Det er lenge siden jeg har padlet i så godt vær.
Det var et yrende liv i sentrum, men jeg fikk nesten sjokk da jeg rundet moloen-
hele havna var tilgriset med diesel,
det er mest sannsynlig en båt som har lagt igjen det svineriet.
Det ble ikke tatt noen bilder på turen da jeg fikk ødelagt mitt Olympus kamera
på langturen.
Fin tur ble det uansett selv om solen bare var tilstede glimtvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bølgelek mm.

Porsanger 28-30.4.2011 Slideshow: Kajakkern’s trip from Nordkapp, Finnmark, Norge to Reinøya (near Lakselv) was created by TripAdvisor. See another Lakselv slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.