Totalt antall sidevisninger

tirsdag 2. august 2011

Thygesen og co i Kjøllefjord.


Tømming av Bjørn Hansens Baidarka.

Den 25/7-2011 var jeg i Kjøllefjord for å hente min sønn Lasse inn til hytta.
Der traff jeg på Andres Thygesen og co på sin ferd langs Norskekysten.
I lag med dem var Kirkenesingen Bjørn Hansen.
Han hadde padlet i lag med Thygesen fra Kirkenes og skulle tilbake med Hurtigruten.
De var 4 i følge men den ene av deltakerne hadde pådratt seg senebetennelse
og skulle ta Hurtigruten sørover til Tromsø i håp om at noen dagers ro
kunne fikse på problemet slik at han kunne fortsette turen.

Det ble et kort møte for min del da jeg hadde noen mil å kjøre til jeg var fremme
men det var et hyggelig møte selv om det ble kort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bølgelek mm.

Porsanger 28-30.4.2011 Slideshow: Kajakkern’s trip from Nordkapp, Finnmark, Norge to Reinøya (near Lakselv) was created by TripAdvisor. See another Lakselv slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.