Totalt antall sidevisninger

lørdag 13. mars 2010

Gjesværtur med Magnus.

I dag tok æ og han Magus oss en tur til Gjesvær.
Han fikk prøve kajakken i straum og vindbåra.

Hær e vi på land utenfor Gjesvær.
Sola skinte ei stund på turn men måtte
gi opp på grunn av sneværet som kom inn fra nordvæst.

Vi har et lite vindproblem hær i Finnmark:
Man må huske på å ta inn husan når
han melde uvær sånn at man ikke våkne
til et hus med bare våtrom:-)
Det e litt i seinaste laget å fortøye huset ætter at
det har tatt laus fra grunnmuren.

1 kommentar:

  1. Fin tur i dag, men den store naturopplevelsen ble det jo ikke for min del. Kajakksport mener at Artisan er en båt for viderekommende padlere, og jeg er enig:-) Brukte all min kapasitet på å holde meg unna velt. Jeg padlet stort sett med senkekjølen nede, for det virket som om det hjalp litt på stabiliteten. Nåvel, ingen bading i dag, og jeg skal vel mestre båten med litt øving!

    SvarSlett

Bølgelek mm.

Porsanger 28-30.4.2011 Slideshow: Kajakkern’s trip from Nordkapp, Finnmark, Norge to Reinøya (near Lakselv) was created by TripAdvisor. See another Lakselv slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.